پمپ

پمپ

پمپ آب،موتور آب،تصفیه آب،دستگاه آب تصفیه کن
پمپ

پمپ

پمپ آب،موتور آب،تصفیه آب،دستگاه آب تصفیه کن

کاربرد های دارویی زغال فعال

زغال فعال چیست ؟

زغال فعال یک داروی قدیمی است که در سم زدایی بدن و رفع ناراحتی های گوارشی و روده ای بسیار موثر است. به فراموشی سپرده شده است، اما استفاده از آن آسان، ارزان و دارای خواص بسیار جالبی است.


زغال فعال که به خاطر ظرفیت جذب فوق العاده اش مشهور است، فعال ترین سم زدای طبیعی است. به دلیل خواص سم زدایی و تصفیه کنندگی آن مشهور است. 100% منشاء گیاهی دارد، نتیجه کلسینه شدن دمای بسیار بالا بقایای گیاهی مانند چوب است. موثرترین آن، حاصل از احتراق پوسته نارگیل است که زغال چوب با کیفیت عالی می دهد. پس از کربن شدن، این گیاهان خالص شده و متخلخل می شوند که به آنها ظرفیت جذب قابل توجهی می دهد.

  

زغال چوب به سم زدایی بدن کمک می کند

بسیاری از مطالعات علمی ثابت کرده اند که زغال فعال سموم مضر برای بدن را جذب می کند. احتمالاً ساده ترین و مؤثرترین ماده ضدعفونی کننده است. فلزات سنگین (جیوه، سرب)، هیدروکربن ها، کلریدها و آفت کش ها و همچنین هورمون های مصنوعی و داروها را جذب می کند. همچنین سموم تولید شده توسط گیاهان خاص، سم حشرات یا مارها، یا حتی باکتری های خاص (استافیلوکوک، سالمونلا) و حتی برخی ویروس ها را جذب می کند. یون های منفی آلاینده ها خود را محکم به سطح کربن فعال می چسبانند و به دام می افتند.


زغال چوب با مشکلات روده مقابله می کند

زغال فعال توانایی جذب تقریباً 100 برابر حجم خود دی اکسید کربن را دارد و به همین دلیل است که در برابر نفخ، نفخ و درد روده مؤثر است. با خلاص شدن از شر این ناراحتی های روده، رفاه و شکمی صاف پیدا می کنید.


زغال فعال ناخالصی ها را از بین می برد

در لوازم آرایشی به عنوان یک ماده فعال در ماسک ها، اسکراب ها، صابون ها و محصولات پاک کننده برای از بین بردن ناخالصی ها و آلاینده ها استفاده می شود. پاک کننده، پوست را تمیز می کند و باکتری های مسئول برخی عفونت ها را جذب می کند، خطر جوش های ملتهب را در هنگام مشکلات آکنه کاهش می دهد. مانند روده، آلاینده‌ها و سمومی را که روی سطح پوست جمع می‌شوند جذب می‌کند: آلاینده‌های محیطی، باقی‌مانده‌های شیمیایی مواد آرایشی و همچنین سموم تولید شده توسط پوست.


زغال، دندان ها را سفید می کند

یک بار در هفته، کافی است قبل از مسواک زدن، کمی زغال فعال روی خمیر دندان اضافه کنید تا به طور طبیعی دندان هایتان سفید شود. همچنین می توانید کمی زغال فعال پودر شده را در یک فنجان بریزید، سپس یک سواب پنبه ای مرطوب را قبل از استفاده با مالیدن دندان ها در آن آغشته کنید. سپس مسواک زدن معمولی را ادامه دهید و سپس آبکشی کنید تا سفیدی درخشان به دست آورید.


هشدار! کربن فعال گیاهی از آنجایی که جذب آن قوی است، می تواند اثربخشی برخی داروها مانند قرص های ضد بارداری و آنتی بیوتیک ها را در صورت مصرف همزمان کاهش دهد. بهتر است حداقل دو ساعت مصرف دارو را به دور از مصرف کربن اکتیو ادامه دهید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد