پمپ

پمپ

پمپ آب،موتور آب،تصفیه آب،دستگاه آب تصفیه کن
پمپ

پمپ

پمپ آب،موتور آب،تصفیه آب،دستگاه آب تصفیه کن

کلریناتور - سیستم های کلرزنی

کلرزنی آب آشامیدنی

کلرزنی رایج ترین روش برای تصفیه آب است که به گندزدایی صحیح آب از غلظت های معینی از کلر آزاد در زمان تماس معین دست می یابد.

به طور کلی، مناسب ترین تصفیه شامل یک سیستم خودکار برای تزریق ، اندازه گیری و کنترل کلر آزاد در یک مخزن تصفیه با چرخش مجدد آن است. به این ترتیب، مقدار کافی کلر آزاد در مخزن به عنوان نقطه تنظیم تعیین می شود که در طول زمان با اندازه گیری تجهیزات و عملکرد مربوطه پمپ دوز کلر ثابت می ماند.


اندازه گیری کلر 

گاهی اوقات کنترل اضافی PH آب مهم است، زیرا در مواردی که PH بالا است، کلرزنی موثر نیست و افزودن اسید کلریدریک برای حفظ آب در مقدار pH مناسب برای مصرف ضروری است.  

در مکان‌های غیرقابل دسترس و بدون امکان توسل به برق، متداول‌ترین روش استفاده از کلرزنی  استفاده از یک دوزینگ پمپ کلزنی یا همان کلریناتور است که متناسب با سیگنال ارائه شده توسط کنتور عمل می‌کند و غلظت را تنظیم می‌کند. آب ورودی با استفاده از پنل خورشیدی، باتری ژل و تنظیم کننده شارژ، کلریناتور می تواند برای عملکرد کاملاً مستقل تغذیه شود.

  

سیستم کلر زنی خودکار کلریناتور با گردش مجدد در مخزن با در دسترس بودن برق، معمولاً به منظور کمک به اندازه گیری و انتشار کلر و همچنین جلوگیری از وجود مناطق مرده، به چرخش کوچک آن متوسل می شود. در فرآیند چرخش مجدد، پانل اندازه گیری کلر آزاد با کنترل عملکرد دوزینگ پمپ کلرزنی پراکنده می شود و به طور مداوم سطوح کلر آزاد را مطابق ppm مشخص شده در پارامتر نقطه تنظیم حفظ می کند. ما تجهیزاتی با پروب های اندازه گیری آمپرومتریک و پتانسیواستاتیک و همچنین سیستم های فتومتریک برای اندازه گیری کلر آزاد، کل کلر، pH، ردوکس و دما داریم.


کلر زنی

به صورت اختیاری، اسکیدهای کنترل کلر و/یا pH را به طور کامل روی یک قاب فولادی ضد زنگ و صفحات پلی پروپیلن جوش داده شده با حرارت، از جمله پمپ چرخش، تابلوی کنترل الکتریکی، مخزن مواد شیمیایی، پمپ‌های دوز و لوله‌های مکش با سنسور دما و زنگ هشدار برای کمبود عرضه می‌کند. محصول شیمیایی اسکید کلر را می توان با تنظیمات لازم بسته به پارامترهای اندازه گیری، اندازه مخزن و غیره عرضه کرد.


از سوی دیگر، نظارت از راه دور سیستم از طریق یک کنترل GSM با دانلود پارامترها و تغییر در شرایط عملیاتی و مقادیر تعیین شده و همچنین ذخیره و ثبت پارامترها بر روی کارت یا کارت USB امکان پذیر است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد