پمپ

پمپ

پمپ آب،موتور آب،تصفیه آب،دستگاه آب تصفیه کن
پمپ

پمپ

پمپ آب،موتور آب،تصفیه آب،دستگاه آب تصفیه کن

دوزینگ پمپ کلرزنی

تنظیم خودکار کلر برای استخرها چگونه کار می کند؟

تنظیم خودکار کلر می تواند نام های مختلفی داشته باشد مانند پمپ کلرزن ، دوزینگ پمپ کلرزنی ، کلریناتور و  ...

نامی که بهترین تعریف آن را می دهد "دوزینگ پمپ کلرزنی" است.


دوزینگ پمپ کلرزنی با همان پمپ کلرزن شامل یک پروب متصل به مدار فیلتراسیون هیدرولیک است که به طور مداوم سطح کلر آب استخر را اندازه گیری می کند. این مقررات برای فعال کردن یک پمپ اندازه گیری پیکربندی شده است که اگر میزان اندازه گیری شده کمتر از نرخ مرجع برای ضدعفونی صحیح باشد، کلر مایع را تزریق می کند.

  

پمپ اندازه گیری کلر مایع را از ظرف می مکد و آن را از طریق یک لوله و سپس یک انژکتور متصل به لوله انتقال فیلتر تزریق می کند.

اکثر دوزینگ پمپ ها متوالی و متناسب هستند تا از مصرف بیش از حد کلر مایع جلوگیری شود. متوالی بدان معنی است که پمپ کلر را در توالی های متوالی تزریق می کند و سپس تغییر ایجاد شده در سطح کلر آب را اندازه گیری می کند. متناسب بدان معنی است که مقدار کلر تزریق شده با نزدیک شدن به مقدار کلر مرجع، کمتر و کمتر خواهد شد.


به این ترتیب، دیگر نیازی به بررسی سطح کلر یا تصحیح آن ندارید، مقررات این کار را به صورت خودکار برای شما انجام می دهد، فقط باید هر از چند گاهی ذخیره کلر را بررسی کنید و سالی یک بار کاوشگر را کالیبره کنید (روشی که اجازه می دهد دقیق تجزیه و تحلیل کاوشگر).

اتصال الکتریکی باید با استاندارد الکتریکی C15-100 مطابقت داشته باشد (مخصوصاً در قسمتی که مربوط به تجهیزات الکتریکی در تماس با آب است)، این مقررات باید تابع عملکرد پمپ فیلتر باشد (یعنی اگر و فقط اگر پمپ فیلتراسیون نمی تواند کار کند. در حال اجراست).


کمک در انتخاب کنترل اتوماتیک کلر برای استخرهای شنا

انتخاب محلول ضدعفونی کننده کلر راه حلی خوب، قابل اعتماد و اقتصادی است، به شرطی که بتوانید میزان کلر موجود در آب استخر را به دقت اندازه گیری کنید.

تنظیم خودکار کلر این دوز صحیح و دقیق را فراهم می کند، این دوز با تمام استخرهای شنای داخل یا روی زمین سازگار است.

کنترل اتوماتیک در اتاق فنی نصب می شود، بسته به فضای موجود، باید یک مدل کم و بیش جمع و جور انتخاب کنید، همچنین به اندازه قوطی کلر فکر کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد