پمپ

پمپ

پمپ آب،موتور آب،تصفیه آب،دستگاه آب تصفیه کن
پمپ

پمپ

پمپ آب،موتور آب،تصفیه آب،دستگاه آب تصفیه کن

فیلتر ممبران آکواجوی

شرکت آکواجوی | AQUAJOY 

شرکت Cantech Trade ، یک شرکت کانادایی مستقر در شمال ونکوور ، بریتیش کلمبیا ، که در تصفیه آب در مناطق مسکونی ، تجاری و صنعتی تخصص دارد. این شرکت در سال 2001 تأسیس شد و اولین بار محصولات خود را در کاربردهای مسکونی تصفیه آب در سال 2002 با نام تجاری aquajoy آغاز کرده است. کارخانه های Aquajoy در کانادا ، استرالیا و تایوان ، در حال تولید سیستم های تصفیه آب و قطعات و اجزای مرتبط هستند.
هدف این شرکت ارائه راه حل های تصفیه آب مقرون به صرفه و قابل اعتماد برای مصرف کنندگان ، در بازارهای داخلی و بین المللی است. تصفیه آب و سیستم آب آشامیدنی aquajoy حتی در شرایط با کیفیت بالای آب بسیار مؤثر و قابل اعتماد بوده است.
استفاده از بهترین اجزای با کیفیت از تولید کنندگان درجه یک در آمریکای شمالی در این محصولات باعث شده تا  محصولاتی که به بازارهای داخلی و بین المللیعرضه کرده بسیار مورد استقبال باشد. آزمایش کنترل کیفیت در تولید و مونتاژ مهمترین نگرانی های روزمره ما است و دارای اهمیت بالایی است.

فیلتر ممبران

 فیلتر اصلی دستگاه آکواجوی است . فیلتر اسمز معکوس (ممبران RO)، از چندین لایه غشاء نیمه تراوا که به دور یک لوله مرکزی پیچیده شده اند تشکیل شده است.ااسمز معکوس فرایندی است که میتوان از محلول(حلال +ناخالصی)به کمک یک غشا نیمه تراوا ،حلال تقریبا خالص تهیه کرد.این غشاء (ممبران) دارای منافذی به اندازه یک دهم نانومتر ( 0،0001 میکرون) است.
چون ناخالصی های محلول در آب، قادر به عبور از منافذ غشاء نیستند از این رو در یک طرف غشاء آب تقریبا خالص وجود خواهد داشت که راهی لوله مرکزی شده و به سمت خروجی آب تصفیه شده هدایت می شود. در طرف دیگر لایه های غشاء، آب تغلیظ شده از ناخالصی ها وجود خواهد داشت که به سمت مجرای فاضلاب هدایت می شود.
با روش اسمز معکوس می توان 99%مواد معدنی حل شده،97% مواد آلی و کلوییدی آب را حذف کرد. نیترات، آرسنیک، سرب ، جیوه و سایر ناخالصی های محلول در آب و وفلزات سنگین مضر در آب در این مرحله از آب حذف می شوند.

ممبران RO به طول10 اینچ و ظرفیت 50GPD

فیلتر اصلی در تمام دستگاههای 5 مرحله ای اسمز معکوس خانگی حذف کلیه املاح مضر موجود در آب، باکتری ها، میکروارگانیزمها، شوری آبحذف ناخالصی های محلول در آب از قبیل: نیترات ونیتریت، سرب، مس، باریوم، جیوه، سدیم، کادمیوم و …. به میزان 90%حداکثر تولید آب در شرایط نرمال: 50 گالن معادل 194 لیتر در روز (8 لیتر در ساعت)
زمان تعویض فیلترها بستگی به میزان آلودگی آب ورودی دارد و حدود 1 تا 2 سال میباشد. 
هیه شده از غشاء نیمه تراوا از جنس استات سلولوزFood Grade و مناسب جهت مصارف خوراکی و بهداشتیدارای تاییدیه های بهداشتی NSF و FDA آمریکامحصول آکواجوی کانادا

جهت مشاوره رایگان - انتخاب و خرید فیلتر تصفیه و لوازم تصفیه آب با کارشناسان فنی فروش با ما تماس بگیرید .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد